Kıymetli üyelerimiz, Üniversitemiz personel servisleri bilindiği üzere şu an hizmet vermemektedir. Konuya ilişkin öncelikle çalışanlarımızdan servislerin devam etmesi için dilekçeler toplamış ve toplanan 526 adet servis talep dilekçesi Rektörlüğe üst yazı ile teslim etmişti.Sonrasında personel servislerinin hizmet vermesi için Rektörümüz ve ilgili Rektör yardımcısı ile görüşmeler gerçekleştirdik. Sendikamıza, her görüşmemizde bütçe yetersizliğinden söz edilmiş ve ocak ayı içinde Üniversitenin bütçesi belli olduktan sonra bunun yeniden değerlendirileceği ifade edilmiştir.Sendika olarak konunun öneminden hareketle 28 Aralık 2018 tarihinde basın açıklaması yaptık.
Konuyu yeniden görüşmek üzere 7 Ocak 2019 tarihinde Sayın Rektörümüz Profesör Dr.Talip GÜL ile bir görüşme gerçekleştirdik.Görüşmenin Rektörlüğümüz ve Sendikamız açısından verimli geçti.Yapılan görüşmede Sayın Rektörümüz, PERSONEL SERVİSLERİNİN EN KISA SÜREDE YENİDEN HİZMET VERMESİ İÇİN ÇALIŞMA BAŞLATIKLARINI SENDİKAMIZA İFADE ETMİŞTİR.
Bütçe yetersizliğine rağmen hem servislerin yeniden hizmete sunulması için talimat verilmesi hem de yıllardır Üniversitemize yapılmayan görevde yükselme ve ünvan değişikliği sınavının açılmasından dolayı Rektörümüz Sayın Profesör Dr. Talip GÜL' e Sizler ve Yönetimim adına teşekkür ediyorum.Tüm çalışanlarımıza servislerimizin yeniden hizmete sunulması ve görevde yükselme ve ünvan değişikliği sınavının hayırlı olmasını diliyorum.
Yüksel GÜMÜŞ
Eğitim Bir-Sen Diyarbakır 2 Nolu
Şube Başkanı